Försvar

Vilket vackert väder vi är bortskämda med. Det är ju fantastiskt! Jag har ridit 5 dagar denna vecka och idag ska jag rida den sjätte. Verkligen hårdträning för Bellan och det behövs om vi ska vara redo för träningstävling i sommar.
Även min rumpa känner av att vi är i träningstagen. De ultimata underkläderna att rida i har jag inte hittat så jag har fått skavsår strax under svanskotan. Har fått köpa mig skavsårsplåster som jag sätter på när jag ska rida.

Det värsta med all träning och tid i stallet är att det tar upp mycket av min lediga tid. Alla förstår inte det och kanske inte ens vill förstå att det inte går att ändra på såvida jag inte ska träna halvhjärtat eller lägga ner helt och hållet. Inget av det känns som ett alternativ över huvud taget. Det är tråkigt när man ska behöva försvara sitt intresse.

Nu har vi dragit igång grillen här hemma. Potatissallad, sallad, grillad färsk lök och grillat högrev blir det denna gången. Fantastiskt gott!
Efter det ska jag dra ut Bellan på en tur i skogen. Klätterbacken eller galoppbacken, vad har jag inte bestämt än.


Kommentarer
Anonym

2012-05-27 @ 20:55:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0