Semesterstängt

Rent överlag idag så har det varit en bra dag. Tröttheten kryper sig på ju närmare semestern kommer. Nu har jag fyra arbetspass kvar innan fyra veckors semester väntar. Min allra första semester sedan jag var sjutton år hade jag förra året och därför längtar jag nog om möjligt mer detta året eftersom jag vet hur skönt det är. Inte för att jag vantrivs eller är trött på mitt jobb utan för att få den där välbehövliga pausen för att vila upp sig. Det behöver alla!
 
Jag lyckades ha med kameran med på en av våra längre turer i helgen och avslutar ett kort inlägg med dessa.
 Det är inte helt lätt att knäppa bra kort på rörliga objekt  när man sitter på ett annat objekt som inte riktigt vill stå still och dessutom med en fem år gammal digitalkamera.
 


 

Det var en gång en jättefin skogsstig ute vid Spånbrokällan och nu är det.. Ja ni ser.



Våra kompanjoner.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0