Fiesta!

Mycket kan hända på en vecka och det har det gjort också. Både bra och mindre bra händelser. Dock så tänker jag resa på mig och inte låta mig besegras av det. Dock kan jag inte förstå vem det var som ville mig illa mitt i allt. Det kommer jag aldrig få veta så jag lägger ner tanken helt istället.

Igår var det kommunfest och det var väl ett himla drag! Jisses vad kul det var, bra stämning och härliga människor. Det märks dessutom att jag varit på många olika ställen och jobbat genom åren. Så många som vill växla några ord som man inte träffat på länge. Hur som helst har jag mängder av underbara kollegor runt om i kommunen.
Kvällens höjdpunkt var väl ändå Tommy Nilsson. En artist som är så himla duktig som åtminstone inte jag räknat med att få se någon gång. Ja det var en kanonkväll helt enkelt. Precis vad som behövdes mitt uppe i allt.

Idag blir det förmodligen främst soffläge för min del. Jag mår inte dåligt men man blir alltid seg och trött efter en utekväll. Dessutom är mina fötter väldigt svullna då jag aldrig tänkte på att ta på mig mina tofflor jag hade med mig igår.
Senare ikväll ska jag dock ut och rida. Det är dessutom jag som har "stalltjänsten" ikväll och ska ta in pållarna.

Nu åker sambon för att skruva på sin Mustang. Då intar jag soffan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0