Besviken som flera

Spelade färdigt Mass Effect 3 igår och kan väl allt som allt säga att jag var nöjd med spelet. Det har tagit väldigt lång tid för mig att klara ut det. Det är svårt att hinna med när man jobbar heltid och har två hästar. När man väl har tid att spela ska man ha lust och ork också, men nu är det slut.
Spelet i sig var grymt och jag tyckte det var roligt och intressant hela tiden. Däremot blev jag mycket besviken på slutet. Det är ju slutet på en trilogi och det sista spelet i serien därmed har man ganska höga förväntningar på just slutet. Det ska tydligen komma ett tillägg till slutet just för att så många fans blev besvikna på slutet.

I onsdags var jag och en vän och lånade hem lite sadlar från en hästsportbutik i närheten. Sadeln jag har haft till Bellan passar inte längre och jag måste se mig om efter en ny. Det är ju en investering man vill ska hålla och passa länge.
Jag har nu privridit de två som passade och nu väntar jag bara på att en vän till vännen ska komma ut till mitt stall och kolla sadeln och passformen. Det är bäst och vara många hjärnor och ögon och dessutom är han mer erfaren än mig av sådant.

Bellan har dessa två sadelprovardagar varit väldigt fin och gått bra. Hon kämpar på och vill och försöker även om hon tycker det är jobbigt och helst av allt skulle vilja slippa ibland. Jag märker dessutom att hon blir mer och mer tränad för varje dag då hon orkar mer när jag rider på bana med henne. Det är nu styrkan vi ska jobba mest på. Det kommer bli skitbra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0