Utmattad

Klockan är nio och jag har gått och lagt mig i sängen för att kolla på film, redo att sova. Aldrig att jag lägger mig så här tidigt när jag ska upp och jobba. När jag är ledig däremot, då passar jag tydligen på.
Jag var helt utmattad när jag slutade jobbet idag efter en heldag. Det är någonting som ligger och gror men aldrig bryter ut, det känner jag så väl. Får väl hoppas att jag inte blir sjukare än så här, vilket är uthärdligt, och att det sedan går över.

Efter jobbet åkte jag dock inte hem och vilade. Jag åkte istället och tog en kaffe hemma hos en mycket god vän sedan långt långt tillbaka. Lika trevligt som alltid och så himla kul och se hur bra hon mår. Det förtjänar hon verkligen!

I morgon blir det raj raj i stallet med en vän såvida jag håller mig frisk. Det var längesedan och ska bli riktigt kul!

Detta blev ett mobilinlägg då vi inte kommer få internet förrän om två veckor och jag har inte stickan för det mobila bredbandet i närheten.

Nu - film!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0