Sjuk och jävlig

Det har blivit dåligt med bloggande på ett tag nu. Vi har fortfarande inget internet och får det inte förrän den 26:e Mars. Över en månads väntan när de sa att det skulle vara två veckor. Sådant kan man aldrig liten på men att de skulle ta fel på tre veckor är ganska skrattretande.

Det verkar som att influensan fick tag i mig också. Har haft hög feber i ett par dagar nu men det börjar redan ge med sig. Det hoppas jag åtminstone. Jag är dock sjukskriven i morgon med men det kan behövas så man inte kastar sig in i jobbet och blir sjuk på nytt.

Mer och stadigare uppdatering kommer det bli när vi fått internet. Jag har dessutom inte ridit Bellan sedan i torsdags så jag uppdaterar när jag har någonting att komma med helt enkelt.

Nu - godis och vin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0