Sill

Då var det midsommar i år också. Sitter hemma hos min far och inväntar lite sillmiddag.
Var och red alldeles nyss. Tänkte att det va dags för ett pass markarbete och denna gången gick jag in med inställningen att vi skulle ta det för det det var. Inte perfekt, för vi gör det inte perfekt. Förmodligen tack vare en sund inställning och en häst som alltid gör sitt bästa gick det bra! Inte perfekt men bra fast med mycket att träna på.
Hur som helst så var vi nöjda och glada båda två när passet var slut i och det trots att det svärmade med bromsar.

På midsommarafton för tre år sedan träffades jag och min sambo på riktigt för första gången. Det är inte våran årsdag och det var inte första gången vi såg varandra men första riktiga mötet med samtal och umgänge.
Tre år känns som ett år och vi siktar på många många fler jag och min kärlek.

Min äldsta bror kom förbi här hos far för att meka traktor och han kom i sin fin fina Camaro.
Se och njut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0