Nattstad

Lite sent att blogga nu med tanke på att jag ska upp och jobba i morgon. Ingen fara, jag ska direkt till sängen när jag skrivit klart och fått in katterna. Vi är så rädda om våra porslinskatter att de inte får vara ute för sent om nätterna. Nej men, det är klart att de ska komma in om nätterna.

Ikväll var jag på bio med tre härliga vänner. Efter det gick vi till Jensen's och åt en bit mat. Mycket trevlig kväll med ett mycket trevligt, dock helt galet, sällskap.
Vi såg filmen Dark shadows som är regisserad av Tim Burton. Den var riktigt bra. Dock inte en av de bästa filmerna Tim Burton regisserat. Som vi alla var överens om var inte stämningen i filmen fullt samma stämning som i tidigare filmer. Miljöerna var inte lika uttrycksfulla så som Tim Burton brukar ha dem. Den var mer mainstream helt enkelt men som sagt helt klart sevärd.

Jag har halkat dit i fällan. Jag har börjat spela Diablo lll efter sambons inrådan. Jag var negativt inställd till spelet innan jag testat det och propsade på att det inte alls var någotning för mig. Ack så fel jag hade och nu är jag fast. Det är absolut inte så att jag struntar i att ta en kopp kaffe med en vän eller att åka till stallet men får jag någon ledig stund över så suger det i spelfingrarna. 
Diablo lll är ett rollspel man antingen kan spela själv i eller multiplayer. Det finns en rad olika karaktärer man kan spela och jag har alltid haft en förkärlek för magi så därför spelar jag såklart wizard samt witchdoctor. Något mer ingående kommer jag inte skriva då jag säkert bara tabbar mig i och med att jag är färsk i spelet och dessutom är det förmodligen ingen av er som är intresserade heller.

Nu blev det dags att ropa in djur och sedan sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0