När olyckan är framme

Ibland har man inte alltid tur. Vi hade planerat en heldag i bil och lite aktiviteter jag och min sambo. Jag hade till och med tagit en dags semester just för detta event.
Det var nämligen Örebromixen idag och vi hade planerat att åka i kortegen från Örebro till utställningen i Ånnaboda med sambons mustang från 1970. Till och med jag som inte är speciellt intresserad av bilar och motorer hade sett fram emot det, men allt gick åt skogen. Växellådan på bilen rasade och så även våra planer.

Vi tröstar oss i detta med att istället åka Saab in till Örebro, äta middag på Jensens och gå på bio. Inte alls lika spännande men helt okej substitut för utställningen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0