Midsommarsång

Midsommar nalkas och hur spenderar man den bättre om inte i stallet? Givetvis hade det varit ultimat om sambon inte hade jobbat natthelg men man kan inte få allt.
Jag startar förmodligen min dag i morgon med att åka till stallet på förmiddagen och ta en ridtur och förmodligen följer vännen som hyr stallplats med. Därefter midsommarmat med farsan och hans sambo innehållande sill och potatis, givetvis.

Jag är långledig över helgen och det ska bli så himla skönt att få vara ledig tre dagar i rad och vila upp sig. Det har varit mycket den senaste tiden och inte bara mycket jobb utan mycket av allting och då behöver man den där lilla vilan. Sedan är det full fräs fram till semestern vecka 30. Det kommer gå fort och problemfritt. Allting går så mycket lättare när man trivs med vad man gör!

Denna "långledighet" invigs ikväll med ett glas vitt, lite Diablo lll och mys med mina underbara här hemma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0