Grillad

Det här börjar likna hästskit tycker jag. Inte bokstavligt talat. Jag talar givetvis om detta väder. När ska vi någonsin få ha en dag med okej väder? Om det inte regnar så blåser det. Jag begär inte mycket, bara en dag med uppehåll, helst sol och vindstilla. Det behövde defenitivt inte vara 25 plusgrader och strandväder.  Idag blåste det så pass att jag fick hoppa över att rida. Jag vet hur det gick sist det var sån här vind och jag ville för allt i världen undvika det idag. Här om dagen fick jag skippa att rida pga. ösregn för kul är det faktiskt inte att rida.
Jag får lov att blicka framåt och hoppas på bättre väder och att vårat semesterväder blir bättre än detta. 

Ikväll var jag på trevlig grillkväll tillsammans med några stycken från jobbet i Strandparken. Mycket snack och lite grillning blev det och trevligt som tusan. Kul när det är lite aktiviteter så man även kan få lära känna jobbarkompisarna även utanför jobbet. Jag märker dock ingen skillnad utan alla är lika trevliga och roliga på jobbet som utanför. Jag har inte vantrivts någonstans jag varit och defenitivt inte i denna gruppen heller!

Nu ska jag avsluta denna dag med lite Diablo lll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0