Underbar dag

Än så länge har min dag varit kanon. Åkte ju till stallet där runt 12 och tog ut Bellan en sväng. Så himla bra har det har gått nu de senaste dagarna och det får mig ännu mer motiverad till att fortsätta. Det är ju det jag vill, men inte alltid känner mig motiverad till. Dock så förväntar jag mig ett bakslag inom den närmaste tiden. Inte för att jag misstror det vi jobbat med den senaste tiden utan helt enkelt för att det inte alltid går spikrakt uppåt vad man än gör. Är jag förberedd på ett bakslag så blir det inte lika mycket som en smäll på käften utan vi kan enklare jobba oss förbi det.

När jag satt i bilen på väg till stallet så sa de på radion att det var mulet i större delen av landet och precis då sken solen som mest! Omedvetet smyger sig ett leende fram och man mår genast lite bättre. Jag längtar så sjukt mycket till våren och allt vad den innebär.
Främst är det för att jag vill komma igång med träning ordentligt med Bellan men givetvis är det också den bästa tiden på året oavsett. Ljusa dagar, solsken och så fryser man inte arslet av sig även om det skulle regna lite.

Nu håller jag på och lagar mat till mig och sambon. Det blir ingenting avancerat idag heller eftersom jag strax ska åka iväg och jobba.

Ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0