Tröttsamt!

Nu börjar jag bli trött på det här! I snart två arbetsveckor har jag haft min bil på verkstad för ett så litet fel som en trasig slang. Jag ringde till verkstaden och den var inte klar idag heller. Tydligen är det leverantören som drar ut på tiden. Här betalar man dyra pengar för att få bilen lagad snabbt och lätt av en verkstad och så får man vänta så här länge?!
Det är inte det att jag är lat utan jag vill helt enkelt ha tillbaka min bil! När inte sambon är hemma, hur fan tar jag mig någonstans då? Hästarna och deras träning blir ju lidande, likaså min omgivning som måste hjälpa mig med hästarna. Nej, det är fan skamligt.
Självklart kan jag inte bara skylla på verkstaden i och med att de hade lagat bilen på ett kick om de bara hade reservdelarna men att det ska ta sån jäkla tid. 

Ikväll är sambon hemma i alla fall så då blir det lite träning av häst. Vi ska tvätta på kvällen men jag hinner nog med båda delar, förhoppningsvis.
Jag ser så himla mycket fram emot våren. Värmen, ljuset, ordentliga ridvägar och ordentlig träning av hästarna. Jag ser fram emot tills jag och en bekant kommer igång med våra planerade privatlektioner i hoppning på våra egna hästar. Det är så himla mycket jag ser fram emot i vår/sommar. Både nytt och gammalt som kommer ske och ska göras.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0