Tårta och Skyrim

Vad skönt det är med sovmorgon! Jag ska dock iväg och jobba kväll sedan men lite egentid får man åtminstone. Sambon är iväg och jobbar och kommer inte hem förrän strax före sju ikväll.

Jag känner mig helt strandsatt här hemma. Regnet står som spön i backen och ingen bil har jag heller. Jag lämnade in den på verkstad i måndags pga. en läckande servoslang. Jag undrar dock hur lång leveranstid det är på reservdelarna till den där verkstadet då själva felet inte bör ta över tre dagar att laga. Speciellt inte eftersom mekanikern själv sa att han hade lite och göra den här veckan.
Det är skittråkigt då jag inte kan ta mig till stallet alls när sambon också jobbar. Annars får jag givetvis låna hans bil.

En av mina bröder fyller år idag så lite senare ska jag traska dit och gratta honom och sno lite tårta. Egentligen skulle väl resten av familjen komma till honom ikväll men tack vare att jag jobbar (vilket jag alltid gör när det är någonting) så får jag komma själv under dagen.

Nu innan det är dags att laga till sig lite och äta för att sedan gå till min bror ska jag ta mig en kopp tassimo och sätta mig och fortsätta jobba på tv-spelen jag håller på med nu. Glömde nämna i mitt presentationsinlägg att jag har en svaghet för Xbox 360-spel.
Just nu är det The elder scrolls V: Skyrim och Assassins creed: Revelations som jag jobbar på. Riktigt kul är det!

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0