Slut för dagen

Nyss hemkommen från en kvällsfika med en vän. Det var mycket trevligt och längesedan. Vi hann med en hel del hästsnack och det var väldigt skönt att få ventilera med en annan hästintresserad. Sambon är förmodligen rätt trött på mitt hästsnack hemma och dessutom tror jag inte att han lyssnar längre. Han låtsas förmodligen, men jag kan inte klandra honom för det. När man inte är ett dugg intresserad av en sak, hur kul är det då att lyssna på sådant prat om och om igen?

Vi hade som sagt födelsedagsfika här hemma idag och vi fick jättefina presenter av dem. Bland annat presentkort på Ikea för 1000 kronor. Det kan inte passa bättre i och med att vi kommer behöva köpa en del nya möbler och diverse när vi flyttar.
Jag fick dessutom en blender av Emils föräldrar som jag var tvungen att inviga ikväll. Min specialversion av mojito avnjuts just i denna stund. Så speciell är den egentligen inte men jag har istället för sodavatten lite sprite i. Det blir sötare så och passar min smak bättre.

Jag hann även med en promenad med Bellan ikväll och att rykta båda hästarna ordentligt innan det var dags för deras kvällsmat. 

Innehållsrik dag, verkligen, men det har varit en kanondag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0