Rena turen

Idag hoppas jag att turen vänder och att jag får tillbaka min bil. Jag skulle ringa verkstaden idag runt middagen och kolla om han fått tag på leverantören. För fan, låt honom ha gjort det nu.

Idag är jag ledig. Känns skönt att vara ledig fredagen innan man går på helgen. Känns som att jag har mycket att uträtta idag som måste hinnas med. Det är det som är det negativa med att jobba skift. När man väl är ledig så måste allting hinnas med.
Vi måste åka och handla jag och sambon, jag måste hinna till stallet och träna lite plus att jag vill slappa och ta det lugnt också för en gångs skull.

Det visar sig vad det är som hinns med. I och med att jag ska upp tidigt och till jobbet i morgon så antar jag att det är det sistnämnda som inte hinns med riktigt. Skitsamma i så fall.

Kommer lite bättre uppdatering senare. Nu ska jag hinna med lite Xbox 360 och kaffe innan någonting annat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0