Ont om tid

Hann inte med att göra någonting speciellt med hästarna idag. Gjorde stallarbetet, tog in dem och borstade och gosade lite. Sambon var med mig idag också eftersom vi åkte direkt till stallet från Marieberg så jag slapp åka hem och sedan åka tillbaka till stallet.
Han är väl för söt. Påstår att han inte alls gillar hästarna. Ändå står han där med morötterna i högsta hugg och bråkar och busar med dem.

I morgon jobbar jag kväll. Då hinner jag med att åka till stallet på förmiddagen. Jag tänkte rida ut till gärdet på Bellan i morgon, arbete henne där och leda hem henne. Vill försöka få till lite galopp så hon får springa av sig men allting beror på hur pass pigg hon är och hur väl jag känner att jag har kontroll på henne. 

Nu ska vi däremot mysa ner oss med en film här hemma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0