Kvällen som var

Idag är en riktig slappardag. Vi körde igång ett frågesportspel igår och tappade tiden helt och hållet så jag var inte hemma förrän vid fyra i morse. Därav är jag lite seg idag.

Det var riktigt trevligt igår. En stund efter att jag kom till min bror så var några stycken tvugna att åka hemåt. Det är ju trots allt vanlig jobbardag för de allra flesta idag. Kvar blev dock jag, min bror och två vänner till oss. 

Sällskapsspel är så himla underskattat! Vi diskuterade det igår och kom fram till att vi hellre spelar sällskapsspel med ett gäng vänner än att gå ut på krogen, slösa pengar och dansa till kass musik.

Nu ska jag ta mig lite och äta och sedan sätta mig framför tv-spel en stund. En fanbild på Elvis får avsluta detta inlägg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0