Kväll igen

Nu är jag hemkommen från jobbet för den här gången. Jävlar vad halt det var på alla asfalterade vägar ikväll måste jag säga. Efter en dag med spöregn, snöstorm och plusgrader som sedan övergår i minusgrader och stormbyar kan det inte bli annat.

Nu ska jag byta om och sedan traska till min bror igen. Vi blir några stycken som tar fredag redan idag med några glas vin och annat. Eftersom jag jobbar i helgen får man ta tillfället i akt.
Brorsan hade beställt en tårta av en kompis till honom som är bagare. Han hade inte beställt någonting speciellt, bara att det skulle vara en prinsesstårta.
Här är resultatet:



Personlig tårta var det ja!

Ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0