Katastrof!

Jag satt nyss i telefon med verkstaden som har min bil. Som det ser ut så kommer jag inte få tillbaka min bil förrän nästa vecka, tidigast torsdag.
Den slangen till servon som det var läckage i var tydligen slut hos alla leverantörer och de beräknade att få in nya den 19:e.

Så här sitter jag, utan bil och möjlighet att ta mig någonstans så länge sambon är på jobbet. Det är tur att jag har en snäll far och snälla vänner som hjälper mig med hästarna.
Jag har ju inte kunnat åka dit, varken igår eller idag pga. av att jag och min sambo jobbar om varandra. I morgon kan jag däremot åka dit och göra stallsysslor, ta en kort promenad med Bellan för att socialträna samt att ta in dem för natten.

Nu däremot ska jag hoppa in i duschen och sedan bege mig till min bror.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0