Ishalka

Hemma på mina timmar nu. Blir att ta sig någonting lätt att äta och sedan inta soffan och se på lite Sex and the city. Senare i eftermiddag kommer brorsan och hämtar mig (eftersom jag inte har någon bil!!!) för att åka till farsan och äta en bit. Perfekt för då slipper jag laga mat innan jag börjar jobba ikväll igen.

Nu är jag så förbannat trött på den här kylan, isen och halkan som är. Det är snorhalt var man än går, så länge man inte håller sig inomhus för jämnan. Ibland är det hopplöst att köra bil. Åtminstone när svarthalkan slår till.
Jag kan heller inte göra ett skit med mina hästar. I backen ner från stallet är det bara isgata så både jag och hästarna, trots att dom har brodd, slår nästan ihjäl oss när man ger sig på och gå ner. Den backen är den enda vägen jag har som är hästvänlig som tar mig till rid. och träningsvägar. Det är hopplöst och uppdateringen här om Bellans träning fungerar inte heller då. Nej, nu vill jag ha vår!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0