I <3 my Tassimo

Vad skönt det är att vakna av sig själv på morgonen och känna sig utvilad när man har sovmorgon. Jobbar kväll idag och sedan är det ledig helg äntligen. Det är inte gott om dom direkt. 

Sambon fyllde år igår så han beställde en tårta från Tutingen och tog med till jobbet. En parentes bara, tårtjäveln kostade 360 spänn! Hur som helst, i och med att han inte äter tårta så tog han hem sin bit till mig. Så det får bli min frukost idag, ett stort glas kaffe och en tårtbit. Ibland måste man få slarva med maten.

Idag är en olidligt spännande dag. Jag ska ringa verkstaden och kolla om jag kan få hem bilen idag. Jag har dock inga höga förväntningar på verkstaden alls längre så jag förväntar mgi helt enkelt att jag kommer få vänta till nästa vecka. Det scenariot ligger närmast. Bjuder han dock på en överraskning och säger att bilen är klar är det förstås ännu bättre.

Nu ska jag fortsätta med mitt kaffe och min tårtbit och sätta mig och spela lite Skyrim på Xbox 360.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0