God morgon..

..eller vad man ska kalla det. Jag vaknade för en halvtimma sedan så. Vad skönt det är när man jobbar kväll och verkligen kan få sova lite extra. För att hinna med att träna Bellan behöverjag inte åka till stallet förrän efter 12 ändå.

Nu blir det frukost och fortsätta gjo runt lite på datorn innan jag far iväg. Har försökt uträtta lite ärenden angående jobb nu på morgonen men ingen tycks vara där de borde så jag får inte tag på någon. Det är väl visserligen ingenting ovanligt.

Vi var ju och tjuvkikade i huset här om dagen. Jisses vad jag längtar nu! Det blir så himla fint. Det är nu bara en månad kvar tills flytten går så det börjar dra ihop sig med att packa och rensa bort sådant som inte ska med.
Måste påstå att de här månaderna har varit de längste på länge vill jag lova. Vi har ju väntat sedan sommarens slut på detta nu.
Snart så..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0