Det är fan makalöst!

Det är förfan inte sant?! Jag satt i telefon med bilverkstaden alldeles nyss och det har strulat sig med deras leverantör som inte fick in delarna idag. Tidigast tisdag kan jag få min bil, TISDAG! Då har jag haft den inlämnad i över två veckor, 15 dagar exakt, för ett sånt struntfel!
Jag lämnar då aldrig in bilen till denna verkstad för reparation mer. De har faktiskt kunnat gjort någonting mer. Han har sökt på två ställen, Saab och en annan leverantör. Hade det varit den andra verkstaden jag övervägde att lämna in bilen till hade de sökt land och rike runt tills de hittade den delen de behövde pch jag hade garanterat haft bilen igen på en vecka.

Så går det när man tänker med plånboken istället för med hjärnan. I det här fallet valde jag den billigare verkstaden och då får man stå ut med sån här skit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0