Det är bra nu, tack.

Nu ser jag fram emot att vara ledig resten av dagen och morgondagen efter att ha jobbat hårt. Jobbade över till 22.20 igår och idag har jag jobbat 7-16. Man känner av det även om man inte är helt slutkörd. Det ska hur som helst bli skönt och vara ledig.

Det blir så fruktansvärt dålig uppdatering här nu. Det finns ingenting intressant och skriva om för det finns inte ett dugg intressant att göra när det är sådant fruktansvärt skitväder!
Flytt nalkas om ca 4 veckor och det är inte klokt vad jag längtar. Även om det är lite kvar att göra när vi flyttar in så vill jag bara dit och sätta igång med småfixet, komma i ordning och se fram emot våren och sommaren i ett hus tillsammans med sambon. Påbörja nästa fas i vårat liv tillsammans. 

Ikväll tänkte jag ge mig ut med Bellan en sväng. Nu när det har snöat och förhoppningsvis håller sig på minussidan är underlaget bättre än glansis och vi riskerar inte livhanken i backen bort från stallet. Sambon kommer inte hem förrän strax före sju och eftersom jag måste ha hans bild så får det bli sen kvällsmat för hästarna om jag ska ta med Bellan ut en sväng, men det gör ingenting. För hästarna innebär det egentligen bara färre uppstallade timmar vilket bara är bra.

Soffläge nästa!


Kommentarer
Linnea

Okej, ne jag har ju inte heller hört nåt! Men hoppas att hon är kvar så jag kan komma och hälsa på henne och fölet!

Om du hör något mer hör gärna av dig!:)

Tack!

2012-01-22 @ 22:01:35
URL: http://teamlfld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0