Det allra första

Nu har jag äntligen kommit så här långt med bloggandet. Header på plats och jag kan börja skriva. Det var ju det jag ville med att starta en blogg igen så.

Headern som är uppe nu kommer jag så småning om byta ut. Hade varken biler eller lust till att göra en ordentlig. Dessutom måste jag friska upp mina kunskaper i photoshopandet då jag märkte att det mesta var bortglömt. Hela designen kommer ses över, men inte än.
Senare inlägg kommer bland annat bli en presentation av mig och sedan har jag massor med idéer för kommande inlägg.

Det kommer förmodligen bli mycket häst-inlägg då en stor del av mitt liv kretsar kring mina hästar och framför allt en av dem, men jag har även en del andra intressen.
Dessutom står vi framför en, vad jag anser, stor flytt nu om en månad som kommer dokumenteras på ett sätt eller annat.

Det var lite för det här inläg
get. Mer kommer som sagt i nästa. Plus att jag måste se till att damma av min kamera så jag kan liva upp bloggen med lite biler också. Ser fram emot det!

/Sabrina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0