Biltripp

Det blev Marieberg en sväng förut med sambon. Vi behövde storhandla och det är alltid kul att kolla lite i affärer.
Mitt första stopp blev givetvis Hööks hästsport. Skulle köpa lite bra och ha grejer och sambon fick snällt följa med. Han går mest runt och frågar mig vad saker är till för. Mest för att han har skittråkigt och lite för att han vill irritera mig lite.  Gick i alla fall därifrån med en rotborste, en rotviska (också en slags borste), en piggborste och en ny grep till stallet, äntligen. Ingenting som är värt att lägga upp bild på hur som helst.

Därefter kikade vi runt lite på gallerian och sambon ville köpa en present åt mig. Blev en tröja från Carlings. Han är så himla snäll mot mig!
Vi åt en bit mat sedan gick vi och handlade det vi skulle.

Nu sitter jag med ett glas vin medan gubbarna (sambon och min bror) smuttar på varsin whiskey. Det blir inte mycket mer än så ikväll då jag ska upp och jobba i morgon.
Kanske, kanske tar fram min Ben & Jerryglass också.


Kommentarer
Frida

Tack så mycket! :D

2012-02-06 @ 22:35:27
URL: http://teamlfld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0