Spelnörd

Det var då vad kallt det var idag, och för att inte tala om nu. Bara att gå från parkeringen och till ytterdörren gav mig köldskador i ansiktet, nästan.
Det blev inte många knop gjorda idag. Jag var ju som sagt på vårdcentralen i morse och det gick bra. Skönt att ha det överstökat nu bara. Tre år kvar tills nästa gång. 

I stallet var jag och lunchade hästarna och gjorde stallarbetet vid 12-tiden. Det var alldeles för kallt för att rida eller någonting annat. Jag som inte ens har en overall eller termobyxor att rida i under vintern utan kör med långkalsonger och tjocka mjukbyxor hade frusit häcken av mig idag. Tror heller inte att Bellan tycker det är skitkul att jobba och bli svettig för att sedan kliva ut i kylan igen. Givetvis sätter jag på henne ett täcke när hon är svettig men det blir ändå inte samma sak som att gå i en tjock, varm och torr päls. Speciellt inte när det är -10'C eller kallare.

Nu har jag avslutat spelet The elder scrolls V: Skyrim. Efter över 150 timmars spelande känner jag mig rätt så klar med det. Åtminstone tills de släpper lite downloadable content.
Det jag nu har börjar spela, och även längtat efter att få spela, är Assassins creed: Revelations. Jag har spelat alla föragångarna till det, Assassins creed, Assassins creed II och Assassins creed: Brotherhood, och tyckt att dom spelen varit grymt bra. Har  väl höga förväntningar på detta med så det återstår och se om jag blir besviken. Förmodligen inte då jag inte är speciellt svårflirtad när det gäller en spelgenre jag tycker om.

Nu, lite att äta och sedan Xbox. Ledig i morgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0