Mitt vinterland

Jag har kört stenhårt med min blender nu i några dagars tid. Blandar ihop smoothies av alla möjliga sorter. Kul och mixa och blanda lite som man vill men det har inte alltid blivit bra. Gårdagens mangosmoothie och dagens hallonsmoothie däremot blev båda två riktigt kanon!

Jag har inte myckett att förtälja för tillfället. Jag har jobbat heldagar måndag och tisdag och då hinner jag inte med så mycket mer än att komma hem, äta mat och åka och göra rent i stallet. Rida finns knappt på kartan när man jobbar till 16. Det är fortfarande för mörkt om dagarna, men vi går mot ljusare tider. Det är bara att hålla ut.

I morgon jobbar jag kvällen. Vi har dock möte 13.30 så det blir verkligen en heldag i morgon med. Hela den här veckan kommer vara full med jobb, tisdag till söndag. Bytte helg med en kollega i och med att vi snart börjar flytta. Annars brukar det inte vara fullt så mastigt.

Sovmorgon i morgon så ikväll blir det ett glas vitt och Assassins creed: Revelations.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0