Internetlös

Det har inte varit mycket liv här på ett tag nu. Jag ville bara säga att jag lever och har det fint.
Vi har flyttat allting och börjar komma i ordning i huset nu. Det är såå skönt att ha flytten överstökad. Det är bara att bo in sig som är kvar nu och så lite plock förstås.

Vi har inget internet än och förväntas inte få det på ett tag heller så det blir till att mobilblogga för min del. Telefonlinjen har varit avstängd för länge så de måste öppna upp en ny linje och för det måste de skicka hit en installatör som kommer tidigast på torsdag och därefter blir det ännu mer väntan på att modem och diverse elektronik landar i brevlådan. Det är dessutom Telia jag pratar om. Alltså, det kommer dröja.

Nu har jag första natten ensam i huset då sambon jobbar natt, så nu ska jag lägga mig och kolla på sex and the city. En ny dag med jobb väntar i morgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0