Besiktning

Då har jag precis kommit hem från bilprovningen i Hallsberg. Det var dags att besikta min pärla 9-3:an.
Med kommentarer som; "Det här ser ju riktigt bra ut" och "det är en bra bil" så kan det inte ha gått annorlunda än att jag åkte därifrån med blankt papper.
Med tanke på vad för bilar jag hade innan den jag har nu så är det inte förvånande att det var första gången någonsin jag fick ett blankt papper efter en besiktning. I bästa fall har jag fått en radda med "bra att veta" eller en tvåa utan ombesiktning.
Riktigt nöjd med min bil. Så lät det kanske inte för en vecka sedan men då var jag givetvis bara bitter.

Nu blir det lite käk och sedan åka till stallet och ta ut Bellan på en promenad innan de får kvällsmat. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0