Vardagskrångel

Det var väl en jävla envis åkomma min rygg har åkt på i helgen.
Igår hade jag ont i ryggen och kunde inte sitta i samma ställning länge. Idag har jag inte alls lika ont, dock har jag inga krafter över huvud taget.
Använder jag musklerna kring skulderbladen och upp mot axlarna får jag på en gång som kramp i axlarna och armarna och får avbryta det jag gör och försöka "skaka bort" det. Precis som om någon nerv eller liknande skulle vara i kläm.
Jag har inte ridit varken igår eller idag för den sakens skull heller. Hur fan skulle det se ut egentligen? En häst som är stark som en björn och där sitter jag som ingen kraft har och ska försöka ha kontroll. Bellan skulle inte göra några attacker som att försöka få av mig. Däremot skulle hon garanterat ta tillfälle i akt och ha lite extra motor, bara för att hon kan.
Nä, jag hoppas det är bättre i morgon så jag kan både jobba och rida. Det skulle vara fantastiskt skönt att få återgå till vardagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0