Inflyttning

Det har inte hänt någonting direkt nu på senaste. Jag har jobbat kväll hela veckan och dessutom fick jag börja tre av passen klockan två vilket resulterat i att jag inte hunnit rida mer än 2 pass på Bellan den här veckan. Jag känner däremot ingen press utan jag låter den här veckan vara en lugn vecka och nya tag med en ny vecka istället. Vad gör väl en vecka? Det är inte som att hon skulle förlora formen bara för att vi inte tränar en vecka.

Nu är det lite på gång i stallet. Det är på g med tillökning i början av Maj. En vän som ska hyra in sig hos mig. Det ser jag verkligen fram emot. Det blir med andra ord inte lika många ensamma dagar/kvällar i stallet för min del. Jag tar det inte mer ingående än så. Det får i så fall bli längre fram och kanske till och med inte förrän pållen har flyttat in.

Jag är ledig denna helg åtminstone. Även om det blir en kort helg i och med att jag jobbade fredag kväll och sedan går på igen måndag morgon så är det guld att bara få gå hemma och skrota för en gångs skull. Några större utsvävningar blir det hur som helst inte.

Nu är det snart dags för mig att laga till lite mat och väcka sambon som har jobbat natt. Jag kan vara snäll ibland jag med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0